📣 Cum să-ți promovezi site-ul Organic

Succesul unui site web depinde bineînțeles de promovarea sa.

Iar modalități de promovare sunt multe și unele mai costisitoare ca altele. În alte articole am discutat despre tipuri de marketing online sau promovarea unui site prin modalități offline.

Chiar și așa, unele din acele modalități intră în categoria de „plătite”.

Promovarea organică este soluția pentru afacerile/site-urile aflate la început care nu dispun de un buget dedicat deoarece singura investiție este timpul și efortul alocat.

Și dacă dorești maximizarea rezultatelor, o combinație între promovarea plătită și cea organică este cheia succesului.

Următoarele sfaturi te vor ajuta să-ți promovezi site-ul organic.

SEO

Optimizarea pe motoarele de căutare este o activitate de bază în succesul site-ului tău web. SEO te ajută cu vizibilitatea în motoarele de căutare ca site-ul tău să fie clasat cât mai sus în sugestiile de căutare pentru cuvintele cheie care te interesează.

Search Engine Optimization este un proces tehnic care dacă este realizat cum trebuie îți va aduce avantaje pe termen lung cu potențialul de a-ți susține site-ul în întregime din acest trafic.

Așa că este important să delegi această activitate unui specialist deoarece nu este o activitate pe care o poți învăța doar din niște articole citite.

Acesta are know-how-ul necesar deoarece Optimizarea SEO se realizează prin modalități precum:

– Optimizare Tehnică de back-end care ține de cum este construit un website;

– Optimizare On-page care se focusează pe ce este efectiv în site și pe conținutul vizibil tuturor utilizatorilor;

– Optimizare Off-page care reprezintă totalitatea factorilor externi care au legătură cu site-ul (link-uri de pe alte site-uri, activitate social-media, reviews…).

Rețele Sociale

În România sunt peste 13.30 milioane de utilizatori prezenți pe diferite rețele sociale. Astfel că prezența afacerii tale pe aceste rețele este obligatorie și la fel ca SEO, este o formă de promovare organică.

Majoritatea platformelor îți prezintă o modalitate „plătită” de a-ți promova site-ul pentru a ajunge la o audiență mai mare sau specifică.

Însă prin postarea frecventă și abordarea subiectelor de interes poți ajunge la o bază de urmăritori organici care vor interacționa și îți vor vizita site-ul.

Este bine să fii prezent pe toate platformele care se potrivesc audienței tale.

Pe lângă rețelele tipice precum Facebook, Instagram, LinkedIn trebuie să iei în calcul Google My Business. Profilul tău Business conține informații precum site-ul, locația, nr de telefon.

Principalul avantaj este că profilul tău cu toate aceste informații apare în topul căutărilor și contribuie la o vizibilitate mai mare deoarece apari inclusiv pe Google Maps.

Un lucru pe care îl poți face să-ți crești engagement-ul fără vreun cost este să distribui conținutul între platforme.

De exemplu: videoclipurile postate pe YouTube le poți share-uii pe Facebook și LinkedIn.

Grupuri & Semnături

Grupurile pe Facebook sau LinkedIn sunt o modalitate de promovare în plus care e gratuită și care prin postări și interacțiuni pot deveni o sursă de trafic.

Facebook începând cu 2019 a permis Paginilor să se alăture unui grup și să interacționeze cu profilul afacerii. Așadar este mai ușor să-ți promovezi site-ul.

Semnăturile din e-mail

Se trimit 333.2 miliarde de email-uri zilnic în toată lumea.

Ținând cont de asta este bine să incluzi în toate email-urile de le trimiți o semnătură care să conțină un link către site-ul tău. Astfel poți transforma fiecare mail într-o carte de vizită online.

WebSitesDesign - firma web design
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.