Analiza Web


CE ESTE O ANALIZA WEB?

Web Analytics (Analiza web) este responsabila de masurarea, colectarea, analizarea, interpretarea si raportarea datelor si statisticilor cu scopul de a evalua si optimiza performanta unui site web.
Analizarea website-ului si a statisticilor din Google Analytics este un punct de reper estential in stabilirea situatiei in care se afla business-ul dumneavoastra. Dincolo de jurnalele generale care furnizeaza statistici cu privire la trafic, numarul de vizite si de vizitatori unici, exista, de asemenea, tipare de comportament ale utilizatorilor pe baza carora puteti imbunatati interactiunea utilizatorilor cu siteul dumneavoastra.
Prin analiza va puteti da seama daca optimizarile pe care le faceti siteului sunt cu adevarat relevante pentru utilizatori. Traficul poate sa creasca, sau din contra, sa aveti efecte negative. In cazul negativ, este necesara o alta interventie, fie din partea dumneavoastra, fie din partea unei echipe specializate pentru a avea un rezultat pozitiv.Aceasta disciplina este esentiala pentru orice proiect web deoarece permite sa se inteleaga cel mai important lucru si anume comportamentul utilizatorilor. Astfel se pot colecta, masura si interpreta rezultatele in urma unei investitii de promovare a site-ului online.
Pe baza acestor interpretari, este posibil sa se intervina in mod corespunzator pentru a face corectarile de rigoare pentru a creste performanta website-ului.Datorita competentelor noastre profesionale din domeniu, noi efectuam analiza web pentru toate tipurile de proiecte, atat in activitatile de dezvoltare cat si in activitatile de promovare online pentru a evalua calitatea interventiilor efectuate, a identifica actiunile care dau roade sau care nu dau roade.

Datele pe care le obtinem in urma unei analize includ:

  • Urmarirea canalului conversiei – acest proces consta in monitorizarea traiectoriei utilizatorului si intelegerea punctelor de interactiune;
  • Managementul portofoliului de link-uri – urmarirea dezvoltarii link-urilor, implementarea distributiei textului si crearea unor profile ale performantelor acestora;
  • Verificarea starii site-ului – monitorizarea structurii site-ului, a continutului si contextului acestuia in timp real;
  • Monitorizare e-commerce – rapoarte financiare ale eficientei cuvintelor cheie pentru magazine online;
  • Analiza trafic – intelegerea cantitatii, a calitatii si a oportunitatilor pe care le aveti prin vizitatorii de pe site.

Pentru o transparenta maxima va punem la dispozitie rapoarte precise ce contin cele mai importante date si statistici.